T-Mobile Vairy Touch zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de T-Mobile Vairy Touch zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

SimsFan 31-10-2010
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Leuk hoor, maar niet als je van SMS'en houdt! Na een tijdje begint het toch wel ergerlijk te worden, dat gepriegel! Ik ga nu kijken naar en telefoon waar je wèl mee kan SMS'en...

Floor91 30-08-2010
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Ik heb deze mobiel al ruim een jaar en doet het nog steeds goed. Er zitten wel een aantal nadelen aan:
-Je kunt maar zo'n 7 taken in je agenda zetten.
-Er zit een grijze balk in het midden van je menuscherm.
-Je moet deze telefoon absoluut niet kopen als je ervan houdt om leuke spelletjes te spelen op je mobiel.
-Er komen snel krassen op je scherm.
-De camera is niet van topkwaliteit

Voordelen:
-Bellen en sms-en wil prima (dus als je daarvoor alleen een telefoon wilt is dit een prima ding).
-Je hoeft de telefoon pas na 4 dagen weer aan de lader te leggen (tenzij je hem heel erg intensief gebruikt).
-De kwaliteit van het geluid is heel goed(de kwaliteit van de bijgeleverde oordopjes is daarentegen weer erg matig en gaan snel stuk).
-Hij is vrij makkelijk in het gebruik.
-Mooie compacte vormgeving en hij is mooi klein en vrij dun dus makkelijk in je broekzak o.i.d. te stoppen.
-Niet duur.

martijnhaak 25-01-2010
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

`Het is een leuk ding, voor weingig geld. en was er helemaal tevreden mee, totdat ik ermee ging bellen. bellen is een flop. ten eerste hoor je elke keer een irritante echo aan de andere kant. en het geluid wat je hoort op de vairy is dof. en hoor je meer gemompel dan scherp geluid. het valt tegen, in vergelijking met mijn 6 jaar oude sony ersicson. maar verder is het een schat van een ding.. etje!

wendynijzink 14-11-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

ik heb verscheidene mobiels gehad,, waarvan ik er niet een zo slecht vond als deze..
hij is super traag, de touch is heel irritant, ik werk ook voornamelijk met de knopjes.
over het geluid ben ik opzich wel tevreden, hij heeft wel een goede geluidskwaliteit maar voor de rest vind ik het een flut mobiel, echt geen aanrader.
ik heb op mijn mobiel een vergrendelings code en een pin code, maar als ik deze wil invoeren, lukt mij dat nooit. dan druk ik op de 6 en typt hij de 9 in bijvoorbeeld.. ik zou zeggen

NIET KOPEN,, SUPER FLUT DING

A. van den Berg 19-10-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Ik heb deze telefoon vanaf juli in bezit ik ben er niet echt over te spreken. De telefoon valt steeds uit erg irritant dus ook is het sms'en erg vervelend op deze telefoon Wel heeft kan je deze telefoon gebruiken als webcam dat is dan ook wel het enige voordeel:S. Ik ga volgende week maar eens voor een andere telefoon kijken en gebruik de vairy touch nu wel als webcam en daarna gooi ik hem dus echt de vuilnisbak in.

NIET KOPEN DUS!!

trouwe tmobiler 24-08-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Het toestel heb ik enkele maanden, en ook ik kan zeggen dat dit een miskoop is. Het is vooral leuk omdat het 2gb mp3 kan afspelen en touchscreen. Als ik het zachtjes neerzet dan valt het al uit. Ik heb natuurlijk weer geen bon. Ik ga dit ding als mp3 speler gebruiken of als speelgoed voor mijn zoontje.

danique.xx 15-08-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Ik heb deze telefoon nou al een halfjaar en ik zal jullie precies vertellen hoe ik erover denk!
Toen ik hem kreeg vond ik het een prachtdingetje mp3 geluid was lekker hard en de foto's waren erg scherp voor zo'n matige camera!
Maar toen ik mijn 1e smsje met dit toestel wou schrijven schrok ik tog wel even!
Als je niet handig bent met stokjes of graag ook wilt smsen in de trein of auto..
moet je zeker deze mobiel niet kopen!
De lettertjes zijn zo klein dat je ze alleen met het puntje van je nagel kan aantikken of met het stokje!
Wat echt een priegelgedoe is!
Als je in de auto over een normale weg rijd schiet je iedere seconde uit en kan je geen normaal bericht sturen!
Ik heb bij t-mobile een relax abonnement met 100 belmin. en 1000 smsjes!
Het was ook de bedoeling om lekker veel te gaan smsen!
Maar het enige wat ik hiermee kan is bellen!
Waardoor mijn abonnement ook geen zin meer heeft!
Nu maar proberen of ik een nieuw mobieltje kan krijgen op mijn abonnement want hier hou ik het nog geen halfjaar mee vol!
Mijn moeder is het ook zat dat ze nu blijft betalen voor mijn abonnement terwijl ik hem maar voor de helft gebruik!
Misschien dat ik nu de samsung star maar eens ga proberen met een groot touch toetsenbord!

rf1002 15-08-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Toch is het altijd jammer dat mensen na een dag al een review plaatsen. Natuurlijk is dit toestel in het begin super: weinig geld, ziet er leuk uit, en alles werkt redelijk.
Mijn toestel moest na een dag al terug omdat er stof onder het scherm zat. Het nieuwe toestel dat ik kreeg heeft nu na een maand of 3 nieuwe kuren: hij valt telkens zonder rede uit: dit is vreselijk irritant en voor mij rede te concluderen dat dit een miskoop is.
Mijn advies: koop voor dat geld een misschien iets minder modieus toestel van Samsung of Nokia, dat op zijn minst gewoon functioneert!

emerjee 07-08-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

ik heb hem nu een tijdje

het is een mooi telefoontje met veel functies

ik kreeg er ook een 2gb kaartje bij

mp3 afspelen gaat prima, radio luisteren prima

alleen bellen in de volle zon is wat lastig, leesbaarheid van het scherm is matig

hierbij lijkt de iphone wel een groot log bakbeest

dodge674 30-07-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Ik heb sinds een paar dagen de T-mobile Vairy touch.

Toen ik hem bestelde wist ik niet precies wat ik nou eigenlijk zou krijgen, een touchscreen telefoon met alles erop en eraan wat je nodig hebt. In eerste instantie twijfelde ik of ik hem wel ging bestellen, want in meerdere revieuws las ik dat het van oorsprong een telefoon uit Azie is. Echter zodra je de verpakking open maakt verdwijnt de twijfel als je de telefoon ziet.

Hij is wat kleiner dan je van foto's zou verwachten, maar desondanks een zeer mooi formaat. Hij voelt goed, sterk en dekelijk aan en zit zeer goed in elkaar, het enigste minpunt aan de buitenkant is dat het stokje om het scherm mee aan te raken waardeloos eruit te krijgen is.

Wat meteen opvalt is de snelheid van de telefoon zodra je de telefoon anzet krijg je het vrolijke deuntje van T-mobile te horen en daarna kun je de pincode invoeren. zodra je de pincode hebt ingevoerd kun je de telefoon gebruiken, want hij heeft razendsnel bereik.

Ondanks dat het geen Music phone is heeft de Vairy Touch een verbazend goed geluid in de speakertjes. Hard, maar vol van klank. dit kun je echter niet zeggen van de bijgeleverde oortelefoontjes.

De menu zijn overzichtelijk en vrij makkelijk te bedienen, op de bijgeleverde CD van T-mobile vind je een uitgebreide handleiding van de Vairy Touch waarin je ongeveer alles kunt vinden.

Ondanks dat T-mobile zegt dat hij 1 gigabyte geheugen heeft had de mijne er 2. wat uiteraard wel makkelijk is als je van de MP3 speler gebruik maakt.

De camera valt niet tegen, maar als je een telefoon wilt die zeer goede foto's maakt moet je deze niet nemen. De foto's zijn vrij snel overbelicht.

Je kunt de telefoon makkelijk met de USB kabel aan de PC hangen, de telefoon vraagt dan of je hem als massaopslag, webcam of modem wilt gebruiken.

Mijn conclusie is dus dat het een zeer goede telefoon is voor deze prijs, hij zit goed in elkaar, is redelijk simpel te bedienen en heeft een zeer mooi formaat.

thijs96 25-06-2009

Ik heb deze foon ook.
Zit een erg goed geluid bij, maar wat je ermee kan doen is best ingewikkeld. Bijv. beltoon instellen; per contact instellen. Niet fijn dus. Erg onduidelijk in ieder geval. Verder zijn de toetsen erg klein maar als je met dat pennetje doet, lukt het wel.

B.art 04-06-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

Ik heb 3 dagen geleden ook deze mobiel gekocht, en ik ben er tevreden over. Ik maakte me een beetje zorgen over het touchscreen (dat hij niet goed functioneerde) maar dat viel wel mee. Soms als je op een knopje drukt moet je even wachten voordat je naar die pagina gaat. Verder mooie mobiel, een echte aanrader,vind ik!

dmc1986 16-05-2009
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Touch zwart

vandaag het toestel binnengekregen. is prepaid, maar mijn t-mobile abb kaartje past er ook gewoon in! dus dat is al 1 pluspunt.

verder, leuk toestel, klein en licht fijn in de hand. simpel maar best stylvol menu.

ik gebruik de pen die erbij zit, voornamelijk om berichten te schrijven. maar je zou eventueel andere toetsen ook gewoon met je vingers aan kunnen raken.

camera is niet zo schitterend, maar dat wist ik bij de aanschaf. en als ik graag een foto maak, dan pak ik wel mijn digitale camera.

geluidskwaliteit is niet onaardig.

batterij-duur is niet zo heel lang als bij de meeste telefoons van dit moment.

gebr handl=gewoon een simpel blaadje met wat informatie, geen boekje ofzo, dus dat is wel wat minder.

tenslotte: als je kijkt wat je krijgt voor deze prijs, een camera erin, bluetooth, fm radio, muziek, foto's touchcreen..dan zou ik zeggen kopen!

maar maak jij liever 5mpcamera foto's met bv samsung, of wireless internetten met bv de nieuwste nokia's? laat deze kleine mooie touch dan maar liggen!